Vad skulle du göra om det plötsligt ringer i en knallrosa telefonkiosk strax intill? När kosmetikmärket Benefit ställde upp en klassisk telefonkiosk utanför Café de Paris vid Leicester Square i centrala London i veckan var det många som faktiskt vågade svara när den ringde. Och det ångrade de säkert inte.
Telefonkiosken var märkets nya PR-kampanj, där alla som vågade svara fick chansen att genomföra en mini-skönhetsmakeover.
Och som om det inte räckte för de totalt 25 personerna som fick makeovern, så leddes samtliga därefter upp på en scen där de skulle genomföra en Whitney Houston-hit i bästa karaoke-stil inför en entusiastisk publik som bestod av skådespelare.
Låter det helt galet? Ja, faktiskt.
Benefit kallar det ”frestar-telefonen” och tanken med den är att deltagarna ska få känna av hur det känns att vara en glamourös kändis för en stund.
Lämna ett svar
Du måste vara inloggad för att publicera en kommentar.