Klappar som samtidigt hjälper andra gillar vi på Skönhetsredaktörerna.se. Som varbergbaserade Vision haircare som drivs av duon Jonas Andersson och Reijo Kyrönen. Klimatsmart tillverkning och bra tänk kring produkterna. Lagom till jul kostar alla deras produkter 109 kronor och av den summan så ger de 5 kronor per såld produkt till Barncancerfonden. Det gillas! Köp, köp!
Överlag är Vision Haircare ett väldigt sympatiskt hårstylingmärke anpassat och tillverkat för svensk hårkvalité.
– Vi tyckte att det saknades en hel del produkter på marknaden så då beslutade vi oss för att tillverka dem själva, som torrschampot anpassat för mörka hår exempelvis berättar Jonas och Reijo.
Deras vision är att det ska var enkelt och okomplicerat att använda deras produkter
– Våra proffsprodukter är noga framtagna. Innehåll och kvalitet ät väldigt viktigt för oss och vi försöker samtidigt att inte krångla till det för våra användare. Därför ser vi till att så många produkter som möjligt innehåller vårdande ämnen och UV-skydd exempelvis, berättar Reijo Kyrönen.
Lämna ett svar
Du måste vara inloggad för att publicera en kommentar.