Den brittiska stjärnmodellen Naomi Campbell ska fronta det amerikanska märket Nars Cosmetics vårkampanj Radiance Repowered och till hösten en kampanj som Nars kallar för Orgasm, det skriver Cosmetic Business.
Senast Naomi förekom i en Narskampanj var 2004. Det var tio år efter det att Naomi Campbell, gick ut i en Peta-kampanj (tillsammans med bland andra Emma Wiklund, då Sjöberg) 1994, och bedyrade att hon inte ville bära päls eftersom djuren dränktes, gasades eller flåddes levande.
På sitt Instagramkonto kallar sig Naomi för aktivit. Därför är det extra tråkigt att Naomi nu väljer att fronta Shiseido-ägda Nars som ju 2017 beslutade sig för att gå in i Kina med plågsamma djurförsök som följd. Hur tänkte hon där?
Har Naomi glömt vad hon stod för? Att inte plåga djur.
Lämna ett svar
Du måste vara inloggad för att publicera en kommentar.